U peronu - Restaurace, Pizzerie, Hospůdka, Pivnice

Nahlásit neaktuální údaje na stránce

U peronu

Praha 5 - Smíchov, Nádražní 40

Restaurace, Pizzerie, Hospůdka, Pivnice

Naše "Jídelní souprava" byla uvedena do provozu v roce 1992 a od té doby jsme odbavili mnoho spokojených zákazníků a v této tradici stále pokračujem.Každý čtvrtek a pátek pro Vás vaří Pavel Červenka člen týmu který byl oceněn 1 Michelinovskou hvězdou v Hotelu Four Seasons Restaurace Alegro pod vedením Andrei Accordiho a držitel mnoha dalších ocenění z mezinárodních gastronomických soutěžích.Své kulinářské umění prezentoval po celém světě,například v Hotelu Westin na Kajmanských ostrovech,Hotelu Marriot v Anglii a Hotelu Sheraton v Australii kde připravoval ty nejvybranější pokrmy na které by jsme Vás jménem kolektivu Restaurace U Peronu rádi pozvali,přijdte ochutnat a ozkoušet skutečné speciality za lidové ceny,držíme Vám místo v našem "jídelním kupé" a těšíme se na Vaší návštěvu

Dnes 11:00 - 01:00

Gambrinus Plzeňský Prazdroj
Velkopopovický kozel

Více Hodnocení

Starší recenze se již nezapočítávají do hodnocení.

27.11.2017

Mikl

Neuvěřitelně arogantní a hloupá obsluha. Už nikdy ani na kafe! více...

20.10.2017

Jolana

Do tohoto podniku jsme dříve chodili pravidelně, poslední dobou jen sporadicky a nyní Už NIKDY více!!
V 15:30 hod, ve všední den, úplně prázdno, k… více...

16.7.2017

Ohodnotit podnik

U peronu - Vybavení podniku

Vybavenost:

Klimatizace, Wi-Fi, Salónek, Tankové pivo, Bezbariérový přístup, Se zahrádkou, Nekuřácké oddělení

Typ podniku:

Jazyková vybavenost obsluhy:

Čeština a slovenština, Angličtina, Němčina, Ruština

Podnik vhodný pro:

Každodenní oběd, Rodiny s dětmi, Romantické posezení, Oslavy a hostiny, Obchodní jednání, Prezentace,konference, Akce s kamarády, Relaxace

Ohodnotit podnik U peronu - hodnocení podniku

Starší recenze se již nezapočítávají do hodnocení.

Celkové hodnocení:

Neuvěřitelně arogantní a hloupá obsluha. Už nikdy ani na kafe!

Celkové hodnocení:

V 15:30 hod, ve všední den, úplně prázdno, k našemu stolu přišla číšnice až po 15 minutách, neochotná, otrávená, nepříjemná, pro další pivo jsme si museli zajít k baru, protože si nás vůbec nikdo nevšímal,sklenice jsme měli všichni prázdné.U baru nám číšník vynadal,že máme sedět,že tam přijde,velmi arogantní a taky otrávený a neochotný.Každé pivo velmi pod míru a kvalita nic moc!Když jsme chtěli platit řekla nám servírka ať přijdeme k baru-i když jsme jí řekli,že budeme platit dohromady.Při placení jsme zjistili,že máme připsáno několik piv,což už je opravdu vrchol,když musí předpokládat,že si člověk 2 piva pamatuje,v 5 lidech to mělo být 10 piv,na lístku ale bylo 13.Vůbec jim nevadí,že vypadají jako zloději a pitomci,ještě jsou drzí a arogantní.Všichni mí známí co tam dřív chodili se s touto restaurací rozloučili.Přesto jsem tam zašla o týden později znovu.Úplně to samé.
Vyhněte se velkým obloukem tomuto podniku!!
Pokud se nevymění všechen personál,za chvíli tam budou sedět sami!!Což majitele zjevně netrápí.

Celkové hodnocení:

Drzá, arogantní a neochotná obsluha, pivo špatně natočené, jídlo lépe vypadá než chutná, takže je neuvěřitelně předražené i na Prahu. Neznačená cesta na toalety ve sklepě, kde se asi šetří a tak není osvětlený připomíná stezku odvahy. Nikdy více.

Celkové hodnocení:

Arogantní personál, naprosto neochotný cokoli řešit. Obsluha si hostů nevšímá. Jídlo dobré, ale v kombinaci s obsluhou jednoznačně předražené. Sem nikdy víc!

Celkové hodnocení:

Obsluha katastrofální!!! Plnoštíhlý číšník je naprosto neprofesionalni, neprijemny, pomaly. Delam stejnou praci jako on, ale takovehle chovani neznam. Po vysusenem krutim steaku se clovek musi doprosovat o zaplaceni, coz obsluhu ocividne dost obtezuje.

Celkové hodnocení:

Za použití dětské židličky si naúčtovali 20 Kč. O poplatku ani neinformovali a zjistil jsem to až po kontrole účtenky doma.

Celkové hodnocení:

Obsluha neprofesionální. Pokud si chcete dát pivo v pondělí v 17.30 zřejmě tím obtěžujete. Bylo nám řečeno, že mají jen plzeň, budíž, chuť piva byla podobná vodě, ve které vymácháte den nošené ponožky. Byla to první a poslední návštěva.

Celkové hodnocení:

obsluha nemá problém s neprofesionálním chováním, čepovaná Plzeň chutnala jak zadek vietnamského prodejce, podnik šel z 5 hvězdiček na nulu

Celkové hodnocení:

V restauraci jsme měli třídní sraz. Restaurace je velice hezká, pěkné a velké prostory, dobrá kuchyně, dobré ceny. Dojem však kazila banda ožralých nácků, kteří si zde udělali sraz a na celou hospodu řvali nacistické pozdravy, hajlovali a pod. Bylo to velice nepříjemné, bohužel, obsluze to bylo jedno. Další nemilé překvapení pak přišlo při placení, kdy nás dvakrát ošidili. Naštěstí jsme to však zjistili, takže nám peníze vrátili zpět. Škoda, jinak by byla tato restaurace pro větší akce úplně ideální.

Celkové hodnocení:

Bacha na obsluhu!!!!!!!Při placení slečna oznámila,že nemá drobné na vrácení(při téměř plné hospodě lidí a večer) zkoušela tam sázet koruny a že ať jí teda nechám ten zbytek,který dělal 40kč s tím,že už měla dýžko započítané.Ten samý scénář byl i u kamarádky,poté co zjistila,že jí to neprojde,kolegyně jí vytahla z baru drobné.Opravdu ubohý laciný tah na zákazníka.Poté jsme ještě zjistili,že nám slečna počítala velké pivo místo malého,takže když bysme se neozvali slečna má do kapsy cca 200kč bez dýžka.Nakonec to dorazila větou,že se moc omlouvá,že zase počítala velké piva místo malých.Jsem si jista,že slečna si je velice vědoma toho,co dělá.Je to prachobyčejný podvod,člověku nejde ani o ty peníze,ale ten přístup a chování je opravdu neuvěřitelný.Tím to podělala na plné čáře a opravdu budeme hodně přemýšlet,jestli sem ještě někdy vlezeme.

Celkové hodnocení:

Neochotný personál, pomalá obsluha. Jídlo stále horší, kvalita rovněž kolísavá a spíš horší. Dnešní porce kuřecí Gordon Bleu odpovídá zhruba školní jídelně, bramborová kaše totálně přesolená. Cena 95 Kč!!! Absolutně vyhozené peníze. Restaurace těží z přítomnosti několika větších firem, během dvou let kvalita celkově klesla nejméně o 50 %. Doporučuji popojet raději k Andělu a vybrat si z nabídky jiných zařízení.

Celkové hodnocení:

Po posledním otřesném zážitku s naprosto neprofesionální obsluhou, která se ksichtí, má drzé poznámky a zákazník je jen póvl, už do této restaurace nevkročím, i když se mi tu dřív moc líbilo.

Ohodnotit podnik

Negarantované údaje. Toto zařízení bylo do katalogu registrováno na základě informací získaných z internetových stránek provozovatele nebo na základě informací získaných návštěvníkem zařízení. Tyto údaje nejsou prezentovány provozovatelem restauračního zařízení a jsou zveřejněny jako negarantované.

Vybavení do přírody

Přihlašte se k odběru akcí slev a novinek