Hotel Česká Sibiř - Restaurace, Motorest
Nahlásit neaktuální údaje na stránce
Otevírací doba
Pondělí | 7:00 – 22:00 | |
---|---|---|
Úterý | 7:00 – 22:00 | |
Středa | 7:00 – 22:00 | |
Čtvrtek | 7:00 – 22:00 | |
Pátek | 7:00 – 23:00 | |
Sobota | 8:00 – 22:00 | |
Neděle | 8:00 – 21:00 |
Info
Tankové pivo: Ne
Zahrádka: Ne
Salónek: Ne
Kuchyně: Česká
Dětský koutek: Ne
Wi-Fi: Ne
Klimatizace: Ne
Typ podniku: Restaurace, Motorest
Více Hodnocení
Starší recenze se již nezapočítávají do hodnocení.
Zuzka
Zastavili jsme se na obed, obsluha mila a rychla, bezproblemu domluva kolem ditete. Detske zidlicky k dispozici. Jidlo moc dobre i velmi rychle… více...
Vendy
Dne 15.8.2019 jsme se s partou kamarádů 12 lidí vraceli z dovoleny a zastavili se na oběd. Jak už zde několik lidí psalo. ...V restauraci pomerne… více...
karel
Tak jsme se cca po půl roce zastavili dne 1.6.2018 na oběd. Stoly v restauraci byly obsazené, zadní část restarace měla stoly volné, ale židlemi… více...
JARDA
OMLOUVÁM SE ZA CHYBU SPRÁVNĚ MÁ BÝT VZTEKLÁ V MÉM HODNOCENÍ "ZÁŽITKU" S KVALITOU SLUŽEB. JEZDIL JSEM TAM S PŘÍTELKYNÍ KAŽDÝ TÝDEN, VEČER, AČ TAM BYLO… více...
Věra
Neděle časné odpoledne. Na servírku jsme čekali 20 minut. Objednala jídlo. Při snaze objednat i nápoje jsme se dozvěděli, že ona má moc práce a tak… více...
Hotel Česká Sibiř - Vybavení podniku
Typ podniku:
Restaurace, Motorest
Kuchyně:
Česká
Pivo:
Budějovický Budvar
Ohodnotit podnik Hotel Česká Sibiř - hodnocení podniku
Starší recenze se již nezapočítávají do hodnocení.
Zuzka
Zastavili jsme se na obed, obsluha mila a rychla, bezproblemu domluva kolem ditete. Detske zidlicky k dispozici. Jidlo moc dobre i velmi rychle prinesene.
Stale plati objednavani piti a jidla u ruzne obsluhy. Prostredi stejne, dle manzela jsou panske toalety vylepsene, damske stav stejny. Zadni cast stale zahrazena. Pauza a oddych behem karanteny zrejme prospely vsem :)
Vendy
Dne 15.8.2019 jsme se s partou kamarádů 12 lidí vraceli z dovoleny a zastavili se na oběd. Jak už zde několik lidí psalo. ...V restauraci pomerne plno a tak jsme si šli sednout úplně na konec restaurace kde v cestě stala židle. ..tak 6e to vypadalo ze je jen špatně někdo zastrcil k jinému stolu. Zasedli jsme k dvou stolům aby jsme se všichni vešli. ..A už z dálky řvala servírka ...to si snad dělají prdel ne ty vole. ...na tu druhou A už jen tohle nás dostalo. Tak jsme si řekli že ty dvě neuvidí ani korunu navíc. Arogantní jednání,sproste vystupování atd..
Jídlo bylo dobré. .na tom jsme se všichni shodli, ale doporučit známému ať se tam zastaví bych neudělal. Jen ohledně sprosteho chování dvou strašných servírek.
karel
Tak jsme se cca po půl roce zastavili dne 1.6.2018 na oběd. Stoly v restauraci byly obsazené, zadní část restarace měla stoly volné, ale židlemi zastavěná tak, aby návštěvníkům zabraňovala ke stolům usednout. Na dotaz u paní kasísrující jsme se dozvěděli, že je možno k někomu přisednout, nebo si senout vedle v pivnici. V pivnici jsme si sedli k prázdnému stolu. OK. Objednané jídlo bylo dobré, ale paní kasírující se při placení chovala naprosto stejně jako při poslední návštěvě. Objednávky jsou psány ručně
na papír s logem budějovického pivovaru, a následně při žádosti o zaplacení
na tomto papírku byla paní kasírující spočítána útrata, která byla bez dalšího dokladu požadována. Na námitku, že potřebuji účtenku mně bylo sděleno, že ano, ale napřed ať zaplatím. Což jsem učinil. Následoval dotaz jesti mně stačí paragon nebo chci EET. Řekl jsem, že chci účenku s EET, kerá mně následně se zjevnou nelibostí paní kasírující byla přinesena. Sledoval jsem placení u vedlejších stolů, lidé platili dle ručně psaných účtů. Vzhledem k tomu, že do restarací po celé republice chodím celkem často, a z 99 % je mně nejdříve při žádosti o placení přinesena účtenka s EET a dle ní zaplatím, doufám, že při případné další návštěvě bude vše již ok jako v ostatních provozovnách. ČESKÁ OBCHODNÍ INSPEKCE TENTO PODNIK ZŘEJMĚ JEŠTĚ NENAVŠTÍVILA.
Karel
JARDA
OMLOUVÁM SE ZA CHYBU SPRÁVNĚ MÁ BÝT VZTEKLÁ V MÉM HODNOCENÍ "ZÁŽITKU" S KVALITOU SLUŽEB. JEZDIL JSEM TAM S PŘÍTELKYNÍ KAŽDÝ TÝDEN, VEČER, AČ TAM BYLO PÁR LIDÍ, OBSLUHA MĚLA DOST ČASU .... ŽÁDNÝ VÝBĚR ... CO VYMĚNILI KUCHAŘE TAK TO STOJÍ ZA ..... ZA POSLEDNÍCH 25 LET DOŠLO K OBROVSKÉMU PROPADU. DOMÁCÍ DO TÉTO RESTAURACE NECHODÍ, TI, CO MAJÍ AUTO JEZDÍ DO ČERVENÉHO ÚJEZDA ....
NEDOPORUČUJI SE ZASTAVIT. JARDA P.s. Překontrolujte si účet, protože se tam objeví položky, které jste ani neochutnal.
Věra
Neděle časné odpoledne. Na servírku jsme čekali 20 minut. Objednala jídlo. Při snaze objednat i nápoje jsme se dozvěděli, že ona má moc práce a tak nápoje neobjednává. Jen jsem úžasem vydechla a s ostatními jsme si vyměnili zoufalé pohledy. Okamžitě následovala její zlostná a arogantní reakce. Prý nechápe, čemu se směji. K smíchu tam bohužel není nic. A jídlo, které jsme nakonec dostali, bylo hnusné. Mimořádně hnusné. Dvě "pozitiva" téhle návštěvy - poprvé jsem s láskou vzpomněla na školní jídelnu v dávných časech. A taky jsme měli spoustu času sledovat, jak se ostatní marně snaží dovolat se placení, za což ´jsou obratem ze strany personálu pérováni. A ty zábavné zmatky, kdy u okolních stolů lidé dostávali jiná jídla, než si objednali a na účtenkách měli jídla, která ani neviděli.
Jitka
Pane vedoucí prosím posilte obsluhu. Dnes jsme se zastavili na oběd při cestě z dovolené. Jídlo bylo dobré,ale obsluha o dvou lidech naprosto nestíhala. Když jsme viděli dvě uštvané a nervózní servírky,tak jsme konstatovali,ze příště navštívíme konkurenci!
Jana
Katastrofa. KKdyž už si nás někdo všiml, tak jsme si mohli objednat pouze jídlo. Na objednání pití, odkázala paní na kolegu. Když jsme dojedli polévku a polovinu druhého jídla, milostivě se pán přišel zeptat co si dáme k pití. Ještě jsem nezažila, že by jídlo a pití obsluha objednávala zvlášť.
Za mě tedy Ne.
JAN MLADÝ
OBSLUHA DOBRÁ,JÍDLO SUPER
Franta
Hrozný hrozný na hotovku se čeká přes hodinu obsluha hrozný varuju všechny před tímto podnikem servírka nejeví zájem o hosty a navíc je drzá na hosty
Henri
Tragicke prostředí obsluha i jidlo
Miška
Musím souhlasit, vždy jsem se zastavovali na oběd cestou na chatu, ale obsluha je rok od roku horíš a horíš :( Měl by jí pan majitel vyměnit a to rychle :)
Stříbrská Marta
Aby servírka posílala hosty naproti do mekáče,tak to je vrchol,souhlas hostů si neváží a s jejich přístupem daleko nadojdou.Zajímalo by mi,kdo je majitel.
Hana
Vyborne vaří, ale obsluha silenost, rozhodně to není náš zákazník náš pán. Dříve jsme se zastavovali skoro každý týden, ale s neochotnym přístupem obsluhy bych se znovu setkat nechtěla. Jinde snad bude líp a budou si hosta vazit.
Karel
10.1.1014 jsme byli v restauraci Česká Sibiř v Miličíně.Jezdili jsme tam už z nostalgie vlastně už několik desetiletí.Ovšem tentokrát,i když jsme se dobře najedli,nás při placení okradli o 50,-Kč.A to jsem obsluze dal 30,-Kč tringelt.Bohužel jsme si to uvědomili až po odjezdu.Mám to doložené i účtenkou,která je dost načmáraná a hlavně špatně sečtená.
Negarantované údaje. Toto zařízení bylo do katalogu registrováno na základě informací získaných z internetových stránek provozovatele nebo na základě informací získaných návštěvníkem zařízení. Tyto údaje nejsou prezentovány provozovatelem restauračního zařízení a jsou zveřejněny jako negarantované.